Наши телефоны

Телефонуйте нам з ПН по ПТ з 9:00 до 19:00
і з 9:00 до 18:00 в СБ
Склад і виставкова зала в Києві

Кошик

Ваш кошик порожній!

Бензинові мотори

23
на сторінці
Фото мотора Parsun T2.6C BMS від Lodka5
% АКЦІЯ %
Parsun T2.6C BMS — легкий човновий мотор, потужністю 2.6 к.с. Чудово проявить себе в комплекті з нев..
Parsun T2.6C BMS

12 480 грн

Човновий мотор Suzuki DF 2.5 S — найменший 4-тактний мотор в модельному ряду виробника. Говорячи, що..
Suzuki DF 2.5 S

31 600 грн

Фото мотора Suzuki DF 2.5 S (УЦІНКА) від Lodka5
УЦІНЕНО
-5%

Причина уцінки: Подряпини на капоті та румпелі.


Suzuki DF 2.5 S (УЦІНКА)

31 600

30 020 грн

Підвісний мотор Меркурі 2.5 М — 2-тактний двигун потужністю 2.5 к.с., який підійде власникам невелик..
Mercury 2.5 MH

30 652 грн

Даний двигун для човна побудований на базі Suzuki DT 15 AS!
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (раздушку) до 15 к.с.

Suzuki DT 9.9 AS

74 853 грн

Шановні покупці, зверніть увагу на човнові мотори японської фірми Tohatsu. Двоциліндровий човновий ..
Tohatsu M9.8B S

59 934 грн

Mercury 3.3 M — двотактний човновий мотор, один з найменших двигунів в модельному ряду виробника. Хо..
Mercury 3.3 MH

32 786 грн

F — чотиритактний мотор; 2,5 — потужність 2,5 кінських сил; B — покоління двигуна; M — ручний з..
Yamaha F2.5BMHS

46 708 грн

Оновлений дизайн 2022 року


Parsun T9.8BMS

48 360

47 635 грн

Mercury F 3,5 M — чотиритактний підвісний човновий мотор потужністю 3.5 к.с. (кінських сил). Один з ..
Mercury F 3.5 MH

49 664 грн

Чотиритактний мотор для човна Сузукі ДФ 5 АС — це невеликий двигун, який ідеально підійде для невели..
Suzuki DF 5 AS

53 325 грн

Yamaha F6CMHS

63 113 грн

Як фенікс перероджується з попелу, так і човновий мотор Сузукі ДФ 6А З переродився. У 2016 році виро..
Suzuki DF 6 AS

56 880

53 325 грн

Parsun TC3.6BMS — легкий одноциліндровий двотактний мотор. Він доповнений електронною системою запал..
Parsun TC3.6BMS

21 450

21 128 грн

Mercury 9.9 MH 247CC

81 674

74 496 грн

Чотиритактний одноциліндровий Parsun F2.6BMS — вибір, про який ви ніколи не будете жалкувати. При ду..
Parsun F2.6BMS

21 840

21 512 грн

Mercury F 3.5 MLH

50 634 грн

В човновому моторі Парсун ТС5.8БМС чудово поєднуються потужність 5.8 к.с. та невелика вага. В констр..
Parsun TC5.8BMS

29 250

28 811 грн

Двигун для човна Сузукі ДФ 6А Л є копією моделі DF 6 AS. Спостережливий читач помітить, що мотори ві..
Suzuki DF 6 AL

59 053

55 300 грн

Човновий мотор Tohatsu M2.5A2 S — маленький 2-тактный човновий мотор, дуже простий, економний, майж..
Tohatsu M2.5A2 S

26 292 грн

Parsun TC3.6BML — легкий одноциліндровий двотактний мотор. Він доповнений електронною системою запал..
Parsun TC3.6BML

21 840

21 512 грн

Даний двигун для човна побудований на базі Tohatsu M15D2 S!
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (раздушку) до 15 к.с.

Tohatsu M9.9D2 S

70 985

71 904 грн

Скрізь є свої зірки і улюбленці. Серед 20-сильних човнових двигунів таким є, безумовно, Сузукі ДФ 20..
Suzuki DF 20 AS

118 500 грн

Вибір мотора для човна — дуже важливе і досить непросте завдання. Адже який двигун на човен повісиш, так він і попливе. Кількість характеристик, за якими варто обирати подібну техніку, дуже велика, і кожна з них може виявитися найважливішою і вирішальною. Якщо вам потрібна детальна професійна консультація по підвісних човнових моторах, ви сміливо можете звернутися до наших консультантів. Вони знають про це дуже багато і допоможуть вам купити саме той човновий мотор, який ідеально виконає усі ваші завдання і відповідатиме вашому бюджету.

Хочу консультацію по моторах

Тим не менш, є ключові характеристики, які можуть звузити вибір мотора до декількох моделей, серед яких точно знайдеться та сама ваша. Зверніть увагу, що тут мова піде про бензинові двигуни. Про електромотори ви можете прочитати тут.


Виробник (бренд) мотора

Неможливо заперечувати той факт, що виробник двигуна впливає може і не на все, але на дуже багато чого. Адже саме від бренду на капоті залежить країна виробництва, технології, якість і ціна човнового двигуна. В інтернет-магазині Лодка5 ви можете знайти як китайський ПЛМ до 7000 грн, так і японський мотор від 20000 грн (якщо проводити порівняння по найпростіших малопотужних моделях різних брендів).


Робочий цикл

Робочий цикл човнових моторів може бути 2-тактным і 4-тактным. У двотактних двигунів робочий цикл складається з 1 обороту коленвала — 2 ходи поршня, а у чотиритактних — з 2 оборотів коленвала, тобто з 4 ходів поршня.

Приведемо коротке порівняння 4-тактного і 2-тактного двигунів:

2-тактний 4-тактний
Ціна дешевше дорожче
Вага легший важчий
Витрата палива вища нижча
Тип палива бензин+масло бензин
Транспортування в будь-якому положенні тілько вертикально або лежачи на визначеному боці. Іноді є особливі приписи виробника, які обов'язково треба вивчити перед транспортуванням двигуна
Екологічність нижча вища
Шум гучніший тихіший
Вібрація вища нижча

Звичайно ж, відмінностей куди більше, але основний список виглядає саме так. Чотиритактні човнові мотори використовують складніші технології і механізми. Тому їх складніше обслуговувати і лагодити. Але це скромна плата за той комфорт, чистоту, тишу і економність, яку вам доведеться заплатити, якщо ви наважитеся купити саме 4т мотор. А якщо ж вам важливіша низька вартість ПЛМ, простота обслуговування і ремонту, то сміливо придбайте 2т човновий двигун.


Потужність мотора

Потужність підвісного човнового мотора вимірюється в кінських силах (позначається як к.с.) і в кіловатах (кВт). Ви також можете зустріти позначення h.p., яке є скороченням від англійського horse power. На що ж вплинуть ці заповітні цифри в назві двигуна. По-перше, чим вища потужність, тим вища і ціна моделі. І це справедливо, тому що з потужністю підвищується і швидкість човна під мотором, і вага, яку ПЛМ зможе штовхати вперед.

З потужністю також збільшується габаритний розмір двигуна і його вага. Наймалопотужнішими представниками є моделі від 2-3 к.с. Вони важать дуже мало (від 9,8 кг в середньому) і найчастіше використовуються для невеликих надувних човнів, частіше навіть грібних. Невелика потужність не дозволить розвинути велику швидкість і вивести вас на глісирування, але такий мотор стане гідною заміною весел. Найбільші човнові двигуни приховують під капотом більше 100, а то і до 300! конячок. Природно, що вартість такої техніки вимірюється сотнями тисяч гривень, але і можливості їх просто позамежні.

В інтернет-магазині Lodka5 ви зможете знайти як малопотужні, так і великі човнові мотори.


Довжина дейдвуда

Довжина дейдвуда, ноги, валу, висота транця. Ви можете зустріти усі ці назви, коли вивчаєте характеристики мотора, який збираєтеся придбати. Але усі вони означають одне і те ж. Частина двигуна, яка сполучає верхню частину (голову) і нижню (грібний гвинт) називається дейдвудом. Вам підійде той мотор, у якого довжина дейдвуда співпадатиме з висотою транця вашого човна. Адже якщо на високий транец ви повісите мотор з короткою «ногоюµ, то він просто не дістане до води. Ми не перебільшуємо, коли називаємо це ключовою характеристикою двигуна, адже кожен виробник вказує її прямо в назві моделі.

  • S (Small або Standard) — короткий дейдвуд в 381 мм, найпоширеніший варіант.
  • L (Long) — подовжений до 508 мм дейдвуд.
  • XL або X (eXtraLong або eXtra) — супер довгий дейдвуд в 635 мм.
  • UL або U (UltraLong або Ultra) — ультра довгий, 762 мм.

Зверніть увагу, що якщо в назві ви не знайдете ніякого позначення, то знайте, що у цього човнового двигуна коротка нога в 381 мм — стандартний показник.


Тип паливної системи

Переважна більшість недорогих човнових двигунів оснащена карбюраторною паливною системою, також бувають інжекторні. У чому відмінність, які переваги і недоліки у кожного з типів? Який же все-таки човновий двигун варто купити?

Карбюраторний мотор готує паливну суміш прямо усередині корпусу. А пальне і повітря розподіляються виходячи з октанового числа бензину. Ця суміш засмоктується у впускний колектор через різницю тиску. Оскільки карбюратор не вміє аналізувати число оборотів мотора, в камеру згорання потрапляє однакова кількість суміші і на холостому ходу, і на максимальних оборотах. Бензин витрачається не оптимально і не економно. А у вихлопну систему потрапляє більше шкідливих для довкілля речовин.

Інжектор або електронна система вприскування палива (Electronic Fuel Injection) в основному позначається в назві як EFI. Але може і не позначатися, тому уважно вивчайте характеристики.

У таких човнових моторах вприскування палива регулюється електронним блоком управління. На відміну від карбюратора, інжектор постійно відстежує кількість оборотів, а тому паливо витрачається куди економніше, у вихлопних газах значно менше шкідливих викидів.

Головною перевагою карбюратора є його простота, а тому ціна його набагато нижча і при купівлі, і в майбутньому при обслуговуванні і ремонті. За допомогою інструкції ви можете самостійно здійснювати регулювання і дрібний ремонт. Серед недоліків ми ще раз відмітимо низьку екологічність, високу неоптимальну витрату палива і чутливість до перепаду температур.

Переваги і недоліки інжектора мають дзеркальне відображення. У плюси можна сміливо записувати економію палива, низьку токсичність вихлопів, нечутливість до холоду, надійність. А ось серед мінусів і висока стартова ціна, складніше і дорожче обслуговування, діагностика, ремонт. Також інжектор дуже чутливий до якості палива. Коли карбюратор може працювати на бензині навіть з домішками, мотор EFI вимагає чистий і якісний бензин.


Тип рульового керування

У моторах з ручним керуванням регулювання положення, швидкості і т.д. здійснюється за допомогою румпеля, який є частиною цілісної конструкції. Вам постійно треба знаходитися у безпосередній близькості до підвісного човнового мотора під час руху.

Моделі з «дистанцією» управляються за допомогою спеціального контроллера, який ви можете розмістити у будь-якому місці в човні. Він входить в стандартну комплектацію. Також ви можете підключити електронну систему мотора до штурвалу і відчути себе справжнім капітаном. Такі двигуни стають особливо актуальними на довгих суднах.

Румпельні двигуни з ручним управлінням більше ніж моторів з ДУ. До того ж малопотужних моторів на дистанційному керуванні ви не знайдете. Такі моделі починаються з 10-15 к.с.


На цьому параметри вибору правильного човнового мотора не закінчуються, звичайно ж. Ми перерахували тільки ключові. З іншими характеристиками ви можете ознайомитися на сторінці відповідного товару. Чи ви можете звернутися по допомогу до професіоналів, які зможуть підібрати вам відповідну модель.

Хочу консультацію по моторах

Але який би двигун ви не обрали, купуйте його в інтернет-магазині Lodka5. Адже у нас ви знайдете недорогі мотори для човнів за ціною від виробника, оскільки ми є офіційним дилером усіх брендів, що є на нашому сайті. Також ми безкоштовно здійснимо обов'язкову передпродажну підготовку мотора. Вона потрібна для постановки на гарантію. У нас ви можете розраховувати на безкоштовну доставку ПЛМ по всій Україні: Київ, Одесу, Дніпро, Запоріжжя, Харків, Миколаїв, Кременчук, Черкаси, Кривий Ріг, Полтаву, Хмельницький, Житомир, Херсон, Суми, Чернівці, Чернігів, Рівне, Вінницю, Львів, Маріуполь, Кропивницький, Кам'янське, Горішні Плавні та інші міста.

Часто задаваемые вопросы о бензиновых лодочных моторах

⚡Какие бензиновые лодочные моторы самые популярные?

⚡Які бензинові човнові двигуни найдешевші?

Яка ціна на бензинові мотори в Україні?

Шукаєте ідеальне співвідношення ціна-якість? Зверніть увагу на ці моделі:

⚡Який двигун краще, 2-х або 4-х тактний?

2-х тактні моделі дешевші і простіші в плані конструкції, а 4-х тактні моделі більш сучасні та екологічні. Зверніться до нас за безкоштовною консультацією, якщо не знаєте який двигун краще для вашого човна.

Дякуємо!

Ваш відгук відправлений на модерацію

Выберите опции

Напишіть нам у Telegram Напишіть нам у Viber Напишіть нам у Instagram
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим сайтом. Якщо ви продовжите користуватися цим сайтом, ми вважатимемо, що ви погоджуєтеся з цим.
ok