Телефонуйте нам 7 днів з 9:00 до 19:00
Склад і виставкова зала у Києві
+38 097 514 08 88
Хочете, зателефонуємо Вам за 30 секунд?
0
0

Корзина

Ваша корзина порожня!

Наши телефоны

Телефонуйте нам 7 днів з 9:00 до 19:00
Склад і виставкова зала у Києві

2-тактні човнові мотори

Фото мотора Parsun T2.6C BMS від Lodka5
% АКЦІЯ %
Компанія Parsun маркує двотактні підвісні човнові мотори буквою «Т», а буквою «F» — чотиритактні. Чи..
Parsun T2.6C BMS

8372 грн

Підвісний мотор Меркурі 2.5 М — 2-тактний двигун потужністю 2.5 к.с., який підійде власникам невелик..
Mercury 2.5 MH

18526 грн

Даний двигун для човна побудований на базі Suzuki DT 15 AS!
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (раздушку) до 15 к.с.

Suzuki DT 9.9 AS

51197 грн

Mercury 3.3 M — двотактний човновий мотор, один з найменших двигунів в модельному ряду виробника. Хо..
Mercury 3.3 MH

19355 грн

Човновий двигун Парсун ТС5.8БМС відноситься до серії моторів Парсун потужністю 5,8 r.с. У цій серії ..
Parsun TC5.8BMS

20 720

20409 грн

2-тактний човновий двигун Парсун ТС 3,6 БМС є оновленою версією моделі T3.6BMS. В якості оновлення б..
Parsun TC3.6BMS

14 840

14617 грн

Човновий мотор Tohatsu M2.5A2 S — маленький 2-тактный човновий мотор, дуже простий, економний, майж..
Tohatsu M2.5A2 S

20468 грн

Шановні покупці, зверніть увагу на човнові мотори японської фірми Tohatsu. Двоциліндровий човновий ..
Tohatsu M9.8B S

47090 грн

2-тактний мотор для човна Парсун ТС3.6БМЛ є копією моделі ТС3.6БМС. Відмінність моделей полягає в д..
Parsun TC3.6BML

15 120

14893 грн

Човновий мотор Mercury 5 M — це двотактний двигун підвісного типу з вбудованим паливним баком містк..
Mercury 5 MH

30553 грн

Tohatsu M3.5b2 S — це середнього розміру підвісний двотактний мотор. Апарат має невелику вагу і хор..
Tohatsu M3.5B2 S

22916 грн

Сузукі ДТ 15А С — один з небагатьох двотактних човнових двигунів в модельному ряду виробника. Японсь..
Suzuki DT 15 AS

52592 грн

Виробник Suzuki Marine став одним з перших, хто відмовився від двотактних моторів на користь чотирит..
Suzuki DT 30 S

80073 грн

Yamaha 15FMHS

64071 грн

Що ховається за назвою човнового мотора Parsun T5.8BMS? Що відрізняє його від моделей TE5.8 і TC5.8?..
Parsun T5.8BMS

21 560

21237 грн

Підвісний двигун Меркурі 5 МЛ — це оптимальний вибір для поціновувачів якісного і надійного мотора...
Mercury 5 MLH

34977 грн

Шановні покупці, зверніть увагу на човнові мотори японської фірми Tohatsu. Двоциліндровий човновий..
Tohatsu M9.8B L

53618 грн

Човновий мотор Parsun TE5.8BMS — одна з трьох моделей серії 5,8 к.с. З усіма трьома моделями і їх ос..
Parsun TE5.8BMS

22 120

21788 грн

Цей двоциліндровий двигун має видатні характеристики, незважаючи на невеликі габарити (вага в сухом..
Tohatsu M15D2 S

56712 грн

Представляємо вам цю чудову модель човнового мотора Tohatsu M18E2 S. Потужний, двоциліндровий двигу..
Tohatsu M18E2 S

63512 грн

Двигун потужністю 5 кінських сил відрізняється простотою використання і великим терміном експлуатац..
Tohatsu M5BD S

32844 грн

Для тих, хто хоче дізнатися основну інформацію про двигун Парсун Т9.8БМС, не стомлюючи себе читанням..
Parsun T9.8BMS

33 600

33096 грн

Mercury 9.9 M — двотактний човновий мотор з ручним запуском і румпельним управлінням. Цей двигун хо..
Mercury 9.9 MH

44378 грн

Якщо ви хочете купити човновий мотор, то одним з перших параметрів, з яким вам доведеться визначитися, є робочий цикл або «тактність». Напевно, ні для кого не секрет, що двигун для човна може бути двотактним і чотиритактним.

У цій статті ви не знайдете відповідь на питання «який човновий мотор кращий — двотактний або чотиритактний»? І доки ви не втекли далі шукати цю інформацію, ми скажемо, що ніде ви і не знайдете відповідь на це питання, окрім як у самого себе. Адже те, що для вас є перевагою 2-тактного циклу над 4-тактним, для іншого може не лише бути неважливим, але і навпаки — бути недоліком. Вибирати човновий мотор варто тільки виходячи з ваших завдань, цілей і фінансових можливостей. Тому тут ми розповімо про переваги, недоліки і відмінності 2т двигуна. Після прочитання статті ви зрозумієте чи варто вам купити 2-х тактний ПЛМ або ж дивитися у бік 4-х тактних.

Принцип роботи 2тактного човнового двигуна полягає в тому, що робочий процес в циліндрі відбувається за один оберт колінчастого валу, а це два ходи поршня. Ну добре. А як це впливає на вас, як на кінцевого користувача?

Переваги двотактного човнового мотора

Передусім це простота конструкції. Таку модель легше експлуатувати, легше догляд, легше діагноста неполадок і їх усунення, вартість запчастин теж куди нижча. Тому якщо вам потрібен двигун для човна недорого — це ваш варіант. З ним ви економитимете фінанси не лише у момент покупки, але і в майбутньому.

Транспортування

Оскільки олива з бензином заливається прямо у бак, то можливість витікання олії з картера при транспортуванні відпадає сама собою. Тому перевозити або переносити 2т двигун для човна ви можете у будь-якому положенні.

Ціна

Оскільки мотор для човна на два такти є простішим і менш технологічнішим, ціна його значно знижується. Пам'ятайте, що якість техніки не залежить від його ціни. Вона залежить від виробника, матеріалів, обслуговування і догляду. Тому низька ціна не робить 2-тактный мотор технікою другого сорту. Це відмінні мотори, які служитимуть вам роками, якщо ви дбайливо відноситиметеся до них.

Менша вага і компактніші габарити

Оскільки у двухтактника робочим є кожен другий цикл, то для отримання однакової потужності на валу, йому потрібна трохи менша камера згорання, ніж для 4-тактого. Тому 2т мотори менші і компактніші. Якщо ви цінуєте легке і безтурботне транспортування, то цей варіант для вас. Також варто сказати, що якщо у вас невеликий човен, в якому є обмеження на максимальну вагу мотора, і кожен кілограм має значення, то беріть 2-тактний.

Недоліки двотактного човнового мотора

Прийшов час додати ложку дьогтю в нашу бочку меду. Тепер розповімо про недоліки 2-х тактного човнового мотора перед таким же 4-х тактним.

Екологічність

Головна проблема двотактних човнових двигун — висока токсичність вихлопів. За часів тотального забруднення довкілля, а також з-за наслідків, що постійно загострюються, 2т робочий цикл ризикує залишитися за бортом не лише у буквальному, але і у переносному розумінні. Багато виробників водомоторної техніки відмовляються від виробництва цієї техніки, залишаючи модельний ряд, який на 100% складається з 2т моторів. У багатьох країнах використання таких моделей забороняється на законодавчому рівні. В Україні, проте, подібні закони не ухвалені, а турбота про довкілля лягає виключно на совість покупця.

Але чому так? Річ у тому, що в двотактному двигуні внутрішнього згорання, олія, яка змащує колінчастий вал потрапляє в камеру згорання. Там вона повинна згорати з бензином і йде на вихлоп у відпрацьованому малотоксичному виді. Але це «на папері», так би мовити. На практиці все відбувається інакше — уприскування нового палива в камеру згорання відбувається майже одночасно з виведенням відпрацьованої суміші, а це призводить до потрапляння у вихлоп деякої кількості незгорілої суміші. Вона якраз і є токсичною, забруднює воду і отруює рибу та інших жителів водойми.

Але і це не все. Токсичними являються не лише вихлопи у воду, але і в повітря. 2тактний мотор буде досить сильно диміти, засмічуючи не лише повітря, але і заважаючи вам.

Шум і вібрація

На малих оборотах різниця в децибелах 2-тактного ПЛМ з 4т майже не помітна. Але ось як тільки ви піддасте газу, то тут говорити нема про що — наш мотор шумітиме досить сильно. Це неприйнятно, якщо вам хочеться зайнятися тролінговою риболовлею або полюванням. Ризикуєте залишитися без здобичі.

Вібрація на румпелі теж набагато вища. А на великій швидкості вона може потрясти і взагалі весь човен.

Витрата палива

Як ми вже говорили, впускання нового палива на згорання відбувається одночасно з викидом відпрацьованої, а тому частина палива просто йде у воду, так і не принісши користі. Тобто можна сказати, що з двотактним мотором ви просто виливаєте частину бензину просто так.

Технологічність

Якщо ви порівняєте функціонал, сучасність і технологічність цих двох моторів, то помітите, що електрозапуск, дистанційне керування, інжекторна паливна система, системи сигналізації — часті гості саме на чотиритактних моделях. Двотактних моделей з подібним функціоналом дуже мало, а ті, що є коштують непомірно дорого.

Є ще думки, що двотактні мотори мають менший моторесурс, швидко ламаються або зовсім виходять з ладу. Також часто можна прочитати, що вони більш прийомисті і навіть швидші, ніж чотиритактні. Але це дуже відносні і спірні питання. Однозначна відповідь залежить від дуже багатьох супутніх параметрів і обставин, тому відповідь в кожному випадку буде різною.

Виходячи з приведених аргументів, ви можете вирішити який човновий мотор краще, а точніше який підходить саме вам — 2-тактный або 4-тактный. Але який би двигун ви не вибрали, знайте, що краще місце для його покупки — інтернет-магазин Lodka5. Ми є офіційним дилером кожного бренду, що представлені на нашому сайті, а тому ми надаємо офіційну гарантію на кожну модель. Ми здійснимо передпродажний запуск, який є необхідною умовою для постановки на гарантію. Ми зробимо це професійно і абсолютно безкоштовно. А ще в Лодка5 ви знайдете постійно діючі вигідні умови у вигляді знижок, подарунків і безкоштовної доставки моторів по всій Україні: Київ, Одеса, Харків, Дніпро, Миколаїв, Запоріжжя, Львів, Чернігів та інші. Дзвоніть нам!

Дякуємо!

Ваш відгук відправлений на модерацію

Выберите опции