2-тактні човнові мотори
14 791
14 350 грн
32 627 грн
Даний двигун для човна побудований на базі Suzuki DT 15 AS!
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (раздушку) до 15 к.с.
79 590
71 400 грн
65 642 грн
34 899 грн
23 242
22 550 грн
86 937
79 296 грн
31 693
30 750 грн
23 665
22 960 грн
Даний двигун для човна побудований на базі Tohatsu M15D2 S!
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (раздушку) до 15 к.с.
78 752
69 000 грн
54 516 грн
64 866
62 935 грн
79 590 грн
119 700 грн
99 742 грн
32 961
31 980 грн
35 750
34 686 грн
86 388 грн
47 012 грн
61 909
60 065 грн
77 644 грн
64 866
62 935 грн
Якщо ви хочете купити човновий мотор, то одним з перших параметрів, з яким вам доведеться визначитися, є робочий цикл або «тактність». Напевно, ні для кого не секрет, що двигун для човна може бути двотактним і чотиритактним.
У цій статті ви не знайдете відповідь на питання «який човновий мотор кращий — двотактний або чотиритактний»? І доки ви не втекли далі шукати цю інформацію, ми скажемо, що ніде ви і не знайдете відповідь на це питання, окрім як у самого себе. Адже те, що для вас є перевагою 2-тактного циклу над 4-тактним, для іншого може не лише бути неважливим, але і навпаки — бути недоліком. Вибирати човновий мотор варто тільки виходячи з ваших завдань, цілей і фінансових можливостей. Тому тут ми розповімо про переваги, недоліки і відмінності 2т двигуна. Після прочитання статті ви зрозумієте чи варто вам купити 2-х тактний ПЛМ або ж дивитися у бік 4-х тактних.
Принцип роботи 2тактного човнового двигуна полягає в тому, що робочий процес в циліндрі відбувається за один оберт колінчастого валу, а це два ходи поршня. Ну добре. А як це впливає на вас, як на кінцевого користувача?
Переваги двотактного човнового мотора
Передусім це простота конструкції. Таку модель легше експлуатувати, легше догляд, легше діагноста неполадок і їх усунення, вартість запчастин теж куди нижча. Тому якщо вам потрібен двигун для човна недорого — це ваш варіант. З ним ви економитимете фінанси не лише у момент покупки, але і в майбутньому.
Транспортування
Оскільки олива з бензином заливається прямо у бак, то можливість витікання олії з картера при транспортуванні відпадає сама собою. Тому перевозити або переносити 2т двигун для човна ви можете у будь-якому положенні.
Ціна
Оскільки мотор для човна на два такти є простішим і менш технологічнішим, ціна його значно знижується. Пам'ятайте, що якість техніки не залежить від його ціни. Вона залежить від виробника, матеріалів, обслуговування і догляду. Тому низька ціна не робить 2-тактный мотор технікою другого сорту. Це відмінні мотори, які служитимуть вам роками, якщо ви дбайливо відноситиметеся до них.
Менша вага і компактніші габарити
Оскільки у двухтактника робочим є кожен другий цикл, то для отримання однакової потужності на валу, йому потрібна трохи менша камера згорання, ніж для 4-тактого. Тому 2т мотори менші і компактніші. Якщо ви цінуєте легке і безтурботне транспортування, то цей варіант для вас. Також варто сказати, що якщо у вас невеликий човен, в якому є обмеження на максимальну вагу мотора, і кожен кілограм має значення, то беріть 2-тактний.
Недоліки двотактного човнового мотора
Прийшов час додати ложку дьогтю в нашу бочку меду. Тепер розповімо про недоліки 2-х тактного човнового мотора перед таким же 4-х тактним.
Екологічність
Головна проблема двотактних човнових двигун — висока токсичність вихлопів. За часів тотального забруднення довкілля, а також з-за наслідків, що постійно загострюються, 2т робочий цикл ризикує залишитися за бортом не лише у буквальному, але і у переносному розумінні. Багато виробників водомоторної техніки відмовляються від виробництва цієї техніки, залишаючи модельний ряд, який на 100% складається з 2т моторів. У багатьох країнах використання таких моделей забороняється на законодавчому рівні. В Україні, проте, подібні закони не ухвалені, а турбота про довкілля лягає виключно на совість покупця.
Але чому так? Річ у тому, що в двотактному двигуні внутрішнього згорання, олія, яка змащує колінчастий вал потрапляє в камеру згорання. Там вона повинна згорати з бензином і йде на вихлоп у відпрацьованому малотоксичному виді. Але це «на папері», так би мовити. На практиці все відбувається інакше — уприскування нового палива в камеру згорання відбувається майже одночасно з виведенням відпрацьованої суміші, а це призводить до потрапляння у вихлоп деякої кількості незгорілої суміші. Вона якраз і є токсичною, забруднює воду і отруює рибу та інших жителів водойми.
Але і це не все. Токсичними являються не лише вихлопи у воду, але і в повітря. 2тактний мотор буде досить сильно диміти, засмічуючи не лише повітря, але і заважаючи вам.
Шум і вібрація
На малих оборотах різниця в децибелах 2-тактного ПЛМ з 4т майже не помітна. Але ось як тільки ви піддасте газу, то тут говорити нема про що — наш мотор шумітиме досить сильно. Це неприйнятно, якщо вам хочеться зайнятися тролінговою риболовлею або полюванням. Ризикуєте залишитися без здобичі.
Вібрація на румпелі теж набагато вища. А на великій швидкості вона може потрясти і взагалі весь човен.
Витрата палива
Як ми вже говорили, впускання нового палива на згорання відбувається одночасно з викидом відпрацьованої, а тому частина палива просто йде у воду, так і не принісши користі. Тобто можна сказати, що з двотактним мотором ви просто виливаєте частину бензину просто так.
Технологічність
Якщо ви порівняєте функціонал, сучасність і технологічність цих двох моторів, то помітите, що електрозапуск, дистанційне керування, інжекторна паливна система, системи сигналізації — часті гості саме на чотиритактних моделях. Двотактних моделей з подібним функціоналом дуже мало, а ті, що є коштують непомірно дорого.
Є ще думки, що двотактні мотори мають менший моторесурс, швидко ламаються або зовсім виходять з ладу. Також часто можна прочитати, що вони більш прийомисті і навіть швидші, ніж чотиритактні. Але це дуже відносні і спірні питання. Однозначна відповідь залежить від дуже багатьох супутніх параметрів і обставин, тому відповідь в кожному випадку буде різною.
Виходячи з приведених аргументів, ви можете вирішити який човновий мотор краще, а точніше який підходить саме вам — 2-тактний або 4-тактний. Але який би двигун ви не вибрали, знайте, що краще місце для його покупки — інтернет-магазин Lodka5. Ми є офіційним дилером кожного бренду, що представлені на нашому сайті, а тому ми надаємо офіційну гарантію на кожну модель. Ми здійснимо передпродажний запуск, який є необхідною умовою для постановки на гарантію. Ми зробимо це професійно і абсолютно безкоштовно.
Якщо у вас все ще залишилися питання, то просто подзвоніть нам, і ми дамо відповідь на будь-яке з них. Не забувайте, якщо ви вирішите купити 2-тактний човновий мотор, у нас можлива оперативна доставка 2-тактного човнового мотора в Київ, Одесу, Дніпро, Запоріжжя, Харків, Миколаїв, Кременчук, Черкаси, Кривий Ріг, Полтаву, Хмельницький, Житомир, Херсон, Суми, Чернівці, Чернігів, Рівне, Вінницю, Львів, Маріуполь, Кропивницький, Кам'янське, Горішні Плавні та інші міста.
Поширені питання про двотактні човнові мотори
Як обрати та купити 2-тактний мотор на човен?
Якщо вам потрібна професійна консультація щодо підвісних човнових моторів, ви можете сміливо звернутись до наших консультантів. Вони знають про це дуже багато й допоможуть вам придбати саме той човновий мотор, що ідеально виконає ваші задачі та буде відповідати вашому бюджету.
Де краще купити двотактний човновий мотор?
Інтернет-магазин Lodka5 має великий вибір човнових моторів. Ми допоможемо вам з вибором ідеального ПЧМ для вашого човна та відповімо на всі важливі питання перед покупкою та першим запуском.
Які 2-тактні човнові мотори можна купити недорого?
В нашому інтернет-магазині ви можете знайти недорогі двотактні човнові мотори від брендів Fisher, Parsun, Hidea, Seanovo. Також ви можете оформити оплату частинами та отримати подарунок при купівли певних моделей моторів.
Двотактні мотори яких брендів можна купити на Lodka5?
В інтернет-магазині Lodka5 ви можете придбати двотактні човнові мотори брендів Parsun, Mercury, Yamaha, Fisher, Tohatsu, Hidea, Jetmar, Seanovo.
Заявка на звонок