Наши телефоны

Телефонуйте нам з ПН по ПТ з 9:00 до 19:00
і з 9:00 до 18:00 в СБ
Склад і виставкова зала в Києві

Кошик

Ваш кошик порожній!

Обмін і повернення


100% ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ
АБО 100% ГАРАНТІЯ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ!



На усі товари на сайті інтернет-магазину Lodka5 надається гарантія виробника. Терміни гарантійних зобов'язань конкретних товарів вказані на відповідних сторінках. Якщо ви не знайшли інформації про гарантії, поставте це питання нашого консультанта.

Чи можете ви повернути або обміняти товар, якщо він вам не підійшов або не сподобався?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантоване кожному покупцеві «Законом про захист прав споживача».

Щоб скористатися цим правом, повинні бути дотримані наступні пункти:

  • товар не був у вживанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, порізів, бруду і т.д.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • у вас є повний перелік документів, виданих продавцем.

Якщо всі пункти дотримані, ви можете відправляти товар нам. Оплата послуг доставки обмінюваних і товарів, що повертаються здійснюється вами.

Після отримання та огляду товару буде прийнято рішення:

  • повернення грошових коштів в еквіваленті вартості товару на момент покупки;
  • повернення товару, якщо якийсь з вищеописаних пунктів не виконано. В такому випадку доставку теж оплачуєте ви.

Повернення та обміни у нас відбуваються дуже рідко, так як наші менеджери підбирають максимально відповідну модель для кожної людини, виходячи з його завдань, побажань і бюджету. Але якщо раптом так сталося, що вас не влаштував товар, то ми завжди йдемо назустріч і індивідуально підходимо до кожного такого випадку.

Чи можете ви повернути або обміняти товар, якщо на ньому є брак або пошкодження?

Якщо ви отримали товар, на якому є сліди заводського браку, який не працює, то ви теж можете його повернути.

Для цього повинні бути дотримані ті ж пункти і вимоги, що і в попередньому випадку.

Отримання пошкодженого / зламаного товару - це майже неможлива ситуація. Адже ми перевіряємо всі товари, які відправляємо. З човновими моторами таке практично не може статися, так як ми здійснюємо обов'язковий передпродажний запуск кожного двигуна перед відправкою.

!

ВАЖЛИВО!

Якщо пошкодження товару сталося з вини кур'єрської служби, але ви забрали товар з відділення, то ми не зможемо його повернути або обміняти.

Обов'язково перевіряйте цілісність упаковки, товару і комплектацію у відділенні кур'єрської служби. Звичайно, надути човен або завести мотор в відділенні ви не зможете. Але це і не потрібно. Якщо упаковка товару, сам товар пошкоджені, ви помітите це при перевірці. Якщо у вашій посилці не вистачає комплектуючих або товарів, ви це помітите. Якщо щось з цього сталося, не забирайте посилку!

Чому?

Кожна посилка перевіряється нами на цілісність перед відправкою, а потім страхується на випадок втрати / пошкодження / крадіжки. Якщо ви забираєте посилку з відділення, то ви підтверджуєте, що служба доставки доставила ваше замовлення в повному обсязі, без пошкоджень.

Якщо з посилкою нічого не сталося - це прекрасно. Але в зворотному випадку - ми не зможемо повернути або обміняти товар.

Що робити?

  1. Обов'язково перевірте цілісність і комплектацію вашого замовлення. Ви маєте на це повне право! Якщо співробітник служби говорить зворотне, то він не має рації. Вимагайте перевірити посилку.
  2. Якщо ви виявили пошкодження упаковки, товару або відсутність комплектуючих, відмовтеся від отримання посилки.
  3. Відразу ж з відділення зателефонуйте нам. Розібравшись в ситуації, ми вживемо заходів. Далі ми будемо вирішувати проблему вже зі службою доставки, а вам відправимо товар заново.

Якщо ви не оглянули посилку або забрали її, помітивши пошкодження, то товар може не підлягати обміну та поверненню.

Перевірка посилки забере у вас 5 хвилин і 0 нервових клітин, в той час як розгляди, відправка і хвилювання віднімуть набагато більше.

Як отримати гарантійне обслуговування і ремонт?

Якщо у вас зламався, пошкодився товар, який знаходиться на гарантії, то ви можете отримати гарантійний ремонт. Зателефонуйте нам, ми розберемося в проблемі і скажемо як бути і куди відправити товар.

Перед відправкою обов'язково переконайтеся, що ви виконали всі гарантійні зобов'язання, які пред'являє виробник. Якщо ви порушуєте ці зобов'язання, виробник має право відмовити в гарантійному обслуговуванні. Зі списком зобов'язань ви можете ознайомитися в гарантійному талоні, що додається до товару.


Але як би там не було, Лодка5 - це інтернет-магазин з людським обличчям. Ми завжди йдемо на зустріч нашим покупцям. Пам'ятайте, кожну проблему можна вирішити!

Ви можете переконатися в наших словах, почитавши відгуки від наших покупців. Це реальні відгуки від реальних людей. Багато залишають свої контактні дані і можуть підтвердити свої слова.

Хороших вам покупок!

З повагою, Lodka5.

Дякуємо!

Ваш відгук відправлений на модерацію

Выберите опции

Напишіть нам у Telegram Напишіть нам у Viber Напишіть нам у Instagram
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим сайтом. Якщо ви продовжите користуватися цим сайтом, ми вважатимемо, що ви погоджуєтеся з цим.
ok