Наши телефоны
Телефонуйте нам 9:00-19:00 з ПН по ПТ
і з 9:00 до 18:00 в СБ
Склад і виставкова зала в Києві
Кошик
Гарантія 3 роки!
Ви отримуєте 3 роки офіційної гарантії від виробника.
Обмін/повернення товару протягом 14 днів.
Потужний чотиритактний мотор Parsun F9.8A BMS поєднує в собі численні технічні переваги та відмінну ціну. Його обирають для комплектації з надувними, алюмінієвими, пластиковими чи RIB човнами, які вміщують 2-4 людини та вантаж. Гідно оцінити цю універсальну модель зможуть рибалки, мисливці, працівники водних господарств, дослідницьких організацій тощо.
Конструкція мотора, покриття від корозії та анодний захист дозволяють використовувати його як у прісній, так і в солоній воді.
Парсун Ф9.8БМС є якісною технікою для відпочинку і роботи. Це один із найпопулярніших підвісних човнових моторів на нашому ринку та ринку Європи. І на те є немало причин, про які ми зараз і розповімо.
Високий рівень надійності, підтверджений гарантією на 36 місяців. Мотор захищений від механічних пошкоджень об дно та впливу води.
Компактні розміри. 36 кг для чотиритактного мотора, у якого під капотом майже 10 к.с., — це рекордно мало. Parsun F 9.8 BMS — один з найлегших моторів у своєму класі.
Знижений рівень шуму та вібрацій завдяки особливій конструкції системи виведення відпрацьованих газів. Вихлоп відбувається через маточину гвинта, завдяки чому мотор не тільки працює тихіше, а й має вищий ККД.
Зручне керування та маневрування завдяки румпелю, системам налаштування положення мотора та режиму руху.
Економна експлуатація. На максимальних обертах витрати пального не перевищують 3.4 л/год. При ємності паливного бака 12 л ви зможете тривалий час подорожувати без дозаправки та зайвих зупинок.
Човновий мотор Парсун Ф 9.8А БМС є копією мотора Тохатсу МFS9.8 старого зразка. Тохатсу — японський бренд, а Парсун — китайський. Саме це дозволило істотно понизити вартість Parsun F 9.8ABMS. Так, попри те, що перед вами китайський човновий двигун, він є дуже якісною і надійною технікою.
Головний корпус мотора має обтічну форму, та виготовлений із пластику, стійкого до впливу ультрафіолету та води. Він закривається надійною застібкою та захищає комплектуючі всередині. На корпусі розміщено всі елементи керування так, щоб усе знаходилось «під рукою». Користувач зможе впоратись без зайвих рухів.
Початок роботи. В моторі Parsun F9.8A BMS є цифрова система запуску CDI. Серед її основних переваг — точність, безвідмовність та стабільність. Для її використання не потрібно додаткове джерело живлення, працює навіть при непрогрітому механізмі. Стартер — ручний та має ергономічний, захищений від корозії тримач.
Для керування використовується румпель довжиною 40 см. З ним буде зручно маневрувати незалежно від умов плавання чи складності маршруту. Ручка румпеля має рельєф та прогумована. Вона не тільки надійно лягає в руку, а також виконує функцію газування. Достатньо провертати її довкола осі.
Для зміни режиму руху в конструкції передбачено три передачі — «вперед», «нейтральна» і «реверс». Важіль перемикання має зручну форму та розташований «під рукою». Запуск роботи можливий тільки на «нейтральній», тому:
Монтаж та демонтаж мотора, незважаючи на суттєву вагу (36 кг), можна зробити досить легко. Дві струбцини кріпляться на транець та фіксуються затискачами.
Зміна диференту човнового мотора, а відповідно і заглиблення гвинта призначена для:
У Парсун Ф9.8А БМС зміна диференту відбувається за допомогою ручної трим-системи. Окремий механізм дозволяє підняти та закріпити мотор піднятим над водою. Це корисно для проходження мілини та просушування механізму між використаннями. Ви легко зможете обрати потрібне положення мотора, залежно від ситуації.
Антикавітаційна пластина розміщена в нижній частині мотора. Вона не допускає повітря до гвинта, тим покращує його роботу. Від пошкоджень об дно гвинт убереже гумовий демпфер. Це амортизуючий прошарок, який призначений зменшити навантаження при зіткненні із підводними перешкодами.
Від перегрівання мотор захищає водяна система охолодження з примусовою циркуляцією. Вбудований термостат контролює температуру. Внутрішні канали системи мають цинкове протикорозійне покриття, яке запобігає руйнуванню мотора зсередини та подовжує термін експлуатації.
Разом із мотором Parsun F9.8A BMS ви отримаєте:
Чотиритактний мотор Parsun F9.8A BMS — відмінне рішення для тих, кому потрібен потужний та надійний мотор за помірною ціною. Купуючи його в інтернет-магазині Лодка5, ви отримаєте повну передпродажну сервісну підготовку. Це необхідна умова для отримання гарантії від виробника на три роки. Доставимо ваше замовлення по Україні.
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | чотиритактний |
Потужність (к.с.) | 9.8 |
Потужність (кВт) | 7.2 |
Робочий об'єм (см куб.) | 209 |
Кількість циліндрів (шт) | 2 |
Тип рульового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | CDI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 5000-6000 |
Система впуску палива | петльове продування |
Система змазки | картер |
Тип паливного бака | зовнішній |
Ємність паливного бака (л) | 12 |
Максимальні витрати палива (л/год) | 3.4 |
Ємність картера (мл) | 800 |
Обсяг оливи в редукторі (мл) | 320 |
Передавальне число | 2.08:1 |
Генератор | немає |
Передачі | вперед-нейтраль-назад F-N-R |
Система вихлопу | через гвинт |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Стандартний гвинт | 3 х 8 7/8 x 8 1/3 |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Рекомендована свічка запалювання | DPR6EA-9 |
Система підйому дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 381 |
Суха вага (кг) | 36 |
Гарантія (міс) | 36 |
65 805
63 846 грн
64 840 грн
З цим товаром купують
65 805
63 846 грн
Замовити в 1 клік
Підписатися на розсилку
Замовити дзвінок
Дякуємо!
Ваш відгук відправлений на модерацію
Выберите опции
Заявка на звонок