Наши телефоны
Телефонуйте нам 9:00-19:00 з ПН по ПТ
і з 9:00 до 18:00 в СБ
Склад і виставкова зала в Києві
Кошик
Гарантія 3 роки!
Ви отримуєте 3 роки офіційної гарантії від виробника.
Обмін/повернення товару протягом 14 днів.
Двотактний Parsun T5.8BMS — один із найпопулярніших підвісних човнових моторів. При вазі всього в 20 кг ПЧМ приховує під капотом 5.8 к.с. Така потужність дозволяє в середньому розвивати швидкість до 25 км/год з одним пасажиром і 15 км/год з двома. Зауважимо, що це усереднений показник. Багато що залежить від класу човна, з яким цей мотор комплектується, його габаритів, завантаженості, типу водойми, сили зустрічного вітру і так далі.
Можливості використання Parsun T5.8BMS досить різнобічні. Може успішно використовуватись для тролінгу, риболовлі чи полювання, перевезення невеликих вантажів, виведення на глісер легких човнів до чотирьох метрів тощо.
Серед численних переваг двотактного човнового мотора Parsun T5.8BMS виділяються:
Високий рівень надійності кожної моделі Парсун. Їх якість та період експлуатації максимально наблизилася до брендових японських моделей.
Компактні розміри. Уся конструкція важить 20 кг. Мотор легко переносити, перевозити та зберігати в зручному місці. Монтаж та демонтаж користувач може здійснювати самостійно.
Економія при використанні. Двотактний двигун Parsun T 5.8BMS має карбюраторну паливну систему і працюватиме на стандартному 95 і 92 бензині. Для палива передбачений невеликий вбудований бак на 2.7 літрів та є можливість підключати зовнішній бак. При максимальних витратах палива 2 л/год, можна тривалий час обійтись без дозаправки.
Проста експлуатація. Усі системи та елементи керування зручно розміщені. Ручка газування, стартер, важіль перемикання передач мають ергономічну форму. Якщо дотримуватись інструкції, впоратись зможе й людина без досвіду.
Конструкторами заводу Парсун продумано захист користувача під час плавання. Наприклад, чека безпеки. Вона кріпиться на мотор та до руки (чи одягу) власника. У разі випадання за борт, чека від’єднується, мотор глушиться. Човен не відпливе далеко і в нього можна повернутись самостійно.
Зменшений шум та вібрації завдяки вдалому конструктивному рішенню — виведення вихлопних газів відбувається через маточину гвинта.
Помірна ціна, як на мотор, що поєднує в собі такі численні переваги.
Парсун Т 5.8 БМС вже досить тривалий час є вибором багатьох покупців. Його потужності та основних параметрів достатньо для більшості видів відпочинку та навіть використання в комерційних цілях.
Початок роботи. Для мотора Парсун Т 5.8ВМС передбачена система CDI. Це електронна система запалювання з регулятором напруги. Вона забезпечить легкий плавний старт непрогрітого приладу при будь-яких погодних умовах. Стартер — ручний та практично безвідмовний.
Під час руху ви зможете перемикатися між трьома передачами: вперед (F), нейтраль (N) і назад (R). Важливо, що старт можливий тільки на нейтралі. Це убереже від «ривка» на початку роботи, захистить механізм від перевантаження та пошкодження. Також наявність нейтральної передачі дозволяє не вимикати мотор під час нетривалих зупинок.
Процес керування та маневрування має певні особливості:
Мотор обладнано румпелем завдовжки 40 см з ручкою газу (для регулювання швидкості прокручується довкола осі). Завдяки рельєфній поверхні, вона зручно утримується навіть в рукавицях. Силу провертання можна зробити легше чи важче, зафіксувати швидкість за потреби.
Зміна напряму руху вправо та вліво відбувається плавно. На дейдвуді, під головним корпусом, є ексцентрик із зажимом. Це полегшить маневрування новачку чи дозволить встановити курс на тривалих прямих ділянках подорожі.
Трим-система з можливістю установки в п'яти позиціях змінює кут нахилу всієї конструкції, регулює глибину занурення гвинта. Положення обирається залежно від особливостей човна, його навантаження та зовнішніх умов. Також в конструкції Parsun T 5.8BMS є окремий механізм для підйому з води та його фіксації. Це «режим мілини», який допомагає долати складні ділянки маршруту та зберігати ресурс мотора під час тривалих стоянок.
Гвинт мотора виготовлено із міцного алюмінію, стійкого до впливу води. Завдяки наявності гумового демпфера в кріпленні гвинта, при зіткненні з підводними перешкодами мотор не зламається. Демпфер амортизує удари та не допускає суттєвих поломок.
Надійна система водяного охолодження призначена для підтримки температури агрегату в робочому стані. Процес охолодження безперервний, регулюється термостатом. Внутрішні поверхні захищено від корозії за допомогою цинкового покриття.
Інтернет-магазин Лодка5 пропонує вам двотактний мотор Parsun T5.8BMS за відмінною ціною. Купуючи у нас, ви отримуєте декілька суттєвих переваг. Ми є офіційним сервісним центром компанії Парсун, тому надаємо повну передпродажну підготовку та офіційну гарантію. Доставка в будь-який регіон України.
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | двотактний |
Потужність (к.с.) | 5.8 |
Потужність (кВт) | 4.3 |
Робочий об'єм (см куб.) | 102 |
Кількість циліндрів (шт) | 1 |
Тип рульового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | CDI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 4500-5500 |
Оберти на холостому ходу (об/хв) | 1000-1100 |
Система змазки | попереднє змішування |
Тип паливного бака | вбудований |
Ємність паливного бака (л) | 2.7 |
Максимальні витрати палива (л/год) | 2 |
Обсяг оливи в редукторі (мл) | 195 |
Передавальне число | 2.08:1 |
Генератор | немає |
Передачі | вперед-нейтраль-назад F-N-R |
Система вихлопу | через гвинт |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Рекомендована свічка запалювання | BPR7HS |
Співвідношення паливо:олива (режим після обкатки) | 50:1 |
Система підйому дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 381 |
Суха вага (кг) | 20 |
Гарантія (міс) | 36 |
32 467
31 980 грн
30 750 грн
34 686 грн
З цим товаром купують
32 467
31 980 грн
Замовити в 1 клік
Підписатися на розсилку
Замовити дзвінок
Дякуємо!
Ваш відгук відправлений на модерацію
Выберите опции
Заявка на звонок