Наши телефоны
Телефонуйте нам 9:00-19:00 з ПН по ПТ
і з 9:00 до 18:00 в СБ
Склад і виставкова зала в Києві
Кошик
Вартість доставки уточнюйте у менеджера
Гарантія 3 роки!
Ви отримуєте 3 роки офіційної гарантії від виробника.
Обмін/повернення товару протягом 14 днів.
Parsun T40J BML є відмінним рішенням для середніх та великих човнів. Зазвичай 40-сильний човновий мотор із схожими параметрами не всім по кишені. Але тут в гру вступає ПЧМ Парсун Т40БМЛ із серії «J» (Джей). Це двигун, який користується скаженою популярністю в країнах з економікою, що розвивається.
В Україні Parsun T40J BML теж знайшов свою аудиторію. Його можна обрати для комплектування з будь-якими човнами, від корпусних до RIB. Гідно оцінять його рибалки, мисливці й туристи під час динамічного відпочинку. Цей мотор також буде відмінним капіталовкладенням, наприклад, для пунктів прокату чи атракціонів.
В Parsun T40J BML поєднано цілий комплекс переваг. Вони допомагають визначитись в процесі вибору та купівлі. Серед основних:
Значна потужність агрегату — 40 к.с. (29.4 кВт). Цього достатньо, аби легко вивести на глісер човен понад 5 м із декількома пасажирами та значним вантажем.
Помірні габарити цього потужного агрегату та відносно невелика вага (65 кг). Це спрощує його транспортування та зберігання в будь-якому зручному для користувача місці.
Ергономічна система керування. Її основні елементи розміщено так, щоб при маневруванні не доводилось робити зайвих рухів.
Невисока гучність та практично відсутня вібрація. Ви зможете насолоджуватись відпочинком на 100% без зайвого шуму. Це зумовлено особливою конструкцією вихлопу — виведення відпрацьованих газів відбувається через маточину гвинта.
Надійна та ідеально збалансована конструкція — від швидкого та практично безвідмовного запуску до ефективної системи охолодження.
Продуманий комплекс заходів від корозії. Матеріали, з яких виготовлено Парсун Т40Джей БМЛ, максимально стійкі до впливу води. Також мотор має окремі елементи захисту — спеціальні покриття, анод тощо.
Захист при аварійних ситуаціях на воді. Наприклад, у разі зіткнення з підводними перешкодами гумовий демпфер захистить мотор. Для безпеки користувача передбачено кнопку аварійної зупинки.
Підвищений комфорт під час використання додає вбудований генератор. Першочергово він використовується для живлення елементів мотора. Окремо можна придбати стабілізатор та заряджати особисті гаджети.
Тепер давайте про особливості Parsun T 40 JBML. Розпочнемо з того, що, незважаючи на здешевлену конструкцію, не варто думати, що перед вами човновий мотор, який виготовили з найдешевших деталей, який заіржавіє і розсиплеться після пари виходів на воду. Здешевили двигун там, де це не впливає ні на його надійність, ні на його якість.
Модель T 40JBML досить легко доставляти до місця використання, незважаючи на вагу 65 кг. Він має компактну, обтічну форму та помірні габарити. На зворотній частині корпусу є ручка, за яку зручно підтримувати при виконанні монтажу чи зміні диференту.
Встановлюється та фіксується Парсун T40J BML на транець висотою 508 мм за допомогою декількох струбцин. Їх достатньо, щоб утримати всю конструкцію на місці навіть під час динамічного руху.
Система запуску мотора — плавна та безпроблемна. Електронне запалювання CDI спрацьовує з першого ривка ручного стартера навіть при непрогрітому моторі та в холодну пору року. Вона максимально надійна, так як не має в своїй конструкції рухомих механізмів та не потребує додаткових джерел живлення. Система гарантує стабільну іскру, допомагає утримувати роботу на низьких обертах та зберігає ресурс агрегату.
Система керування потужного мотора Parsun T40J BML дозволяє користувачу ефективно маневрувати за будь-яких умов подорожі. Румпель — міцний та має довжину 40 см, тому під час руху можна зручно розміститись. Ручка румпеля має ергономічну форму та прорезинене покриття. Вона легко утримується навіть в рукавицях чи під час дощу. Окрім утримання, ручка ще призначена для зміни обертів — достатньо провернути довкола осі. Вона доповнена шкалою та регулятором жорсткості провертання. Так можна без додаткових рухів утримувати рівень обертів на потрібному рівні.
Також на румпелі розміщена кнопка аварійної зупинки. До неї під’єднується чека безпеки зі шнуром. Інший кінець легко можна зафіксувати на руці чи одязі користувача. Якщо виникне аварійна ситуація та чека від’єднається — мотор заглушиться. Човен далеко не відпливе, якщо ви опинитесь за бортом.
Окремої уваги заслуговує можливість регулювання маневреності мотора. Повороти вправо та вліво виконуються шляхом провертання головного корпусу в потрібному напрямку. Силу повертання допомагає встановити затискач, розміщений на дейдвуді. Так можна зафіксувати курс на довгих прямих відрізках маршруту.
Для зміни режиму руху в Parsun T 40JBML є три передачі (F-N-R). Вони перемикаються за допомогою ергономічного та досить великого важеля. Він розміщений на передній панелі головного блоку, саме «під рукою».
Для зміни кута нахилу мотора в його конструкції є два механізми — ручний трим і механізм для підняття мотора в горизонтальне положення. Вони призначені для:
Для терморегуляції човнового мотора T 40JBML призначена водяна система охолодження. Це один із найбільш простих та результативних варіантів. Вона підтримує робочу температуру навіть на максимальних обертах. Для контролю роботи системи є вбудований термостат. Внутрішні канали від впливу води захистить цинкове покриття.
Інтернет-магазин Лодка5 пропонує вам Parsun T40J BML за розумною ціною та з набором корисних опцій. Ми — офіційний дилер та сервісний центр компанії Парсун. Надаємо повну сервісну підготовку до експлуатації та гарантію на три роки. Доставка по Україні.
Якщо маєте додаткові запитання щодо покупки чи використання — наші менеджери детально проконсультують вас.
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | двотактний |
Потужність (к.с.) | 40 |
Потужність (кВт) | 29.4 |
Робочий об'єм (см куб.) | 669 |
Кількість циліндрів (шт) | 2 |
Тип рульового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | CDI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 4500-5500 |
Система змазки | попереднє змішування |
Тип паливного бака | зовнішній |
Ємність паливного бака (л) | 24 |
Максимальні витрати палива (л/год) | 14 |
Обсяг оливи в редукторі (мл) | 315 |
Передавальне число | 2:1 |
Передачі | вперед-нейтраль-назад F-N-R |
Система вихлопу | через гвинт |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Співвідношення паливо:олива (режим після обкатки) | 50:1 |
Система підйому дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 508 |
Суха вага (кг) | 67 |
Гарантія (міс) | 36 |
108 223
105 000 грн
З цим товаром купують
108 223
105 000 грн
Замовити в 1 клік
Підписатися на розсилку
Замовити дзвінок
Дякуємо!
Ваш відгук відправлений на модерацію
Выберите опции
Заявка на звонок