Наши телефоны
Телефонуйте нам 9:00-19:00 з ПН по ПТ
і з 9:00 до 18:00 в СБ
Склад і виставкова зала в Києві
Кошик
Вартість доставки уточнюйте у менеджера
Гарантія 3 роки!
Ви отримуєте 3 роки офіційної гарантії від виробника.
Обмін/повернення товару протягом 14 днів.
Parsun T15BMS — двотактний потужний човновий мотор. Він є однією з трьох 15-сильних двотактних моделей виробника. І в той час, як Т15 Про і ТЕ15 не відрізняються між собою, модель T15 BMS — це абсолютно інший двигун.
Ідеальний варіант для комплектації із надувними чи корпусними човнами. Стане чудовим рішенням під час відпочинку на воді (наприклад прогулянка, риболовля, полювання), рятувальних операцій, буксирування тощо.
В Parsun T15BMS поєднані численні переваги, які роблять його одним із найпопулярніших моторів середньої потужності.
Прийнятна ціна, як для потужного, практично «універсального» мотора. Модель стала аналогом двигуна Yamaha T15, який є одним з найпопулярніших і затребуваних. Але тоді як Ямаха Т15 є дорогою японською технікою, Parsun T 15 BMS — китайський човновий двигун за значно доступнішою ціною.
Надійність кожного складового елемента та комплектуючих, яку підтверджує трирічна гарантія. Це саме той випадок, коли продукція китайського виробництва має гідну якість.
Потужності 15 к.с. достатньо для того, щоб, наприклад, вивести на глісер три-, чотиримісний човен.
Продумана система керування. Усі механізми в моторі прості та практично безвідмовні. В кожному елементі врахована ергономіка — вони мають зручні розташування та форму. Впоратись із керуванням може навіть початківець.
Економна робота. 15-сильний двигун Парсун споживає бензин АІ95 і навіть АІ92. Витрати палива на максимальних обертах складають 5.2 л/год. Враховуючи, що паливний бак даної моделі вміщує 24 л, ви зможете подолати значну відстань без додаткових заправок.
Відносно тиха робота зумовлена особливостями будови системи вихлопу (виведення відпрацьованих газів відбувається через маточину гвинта).
Для того, щоб повністю осягнути переваги даного мотора, варто розглянути його будову та процес використання більш детально.
Корпус має обтічну, ергономічну форму. Він захищений від впливу води спеціальним покриттям. Кришка фіксується надійною застібкою. Окремим зручним елементом є ручка для перенесення, яка розташована на зовнішній стороні корпусу. За її допомогою легко доставити до місця використання мотор вагою 36 кг.
На корпусі розміщена система запуску мотора. Parsun T15BMS обладнано інноваційною цифровою системою СDI та ручним стартером. Початок роботи буде легким в будь-яких умовах.
Для керування рухом Parsun T15BMS призначений румпель. Довжини 40 см достатньо, щоб гарантувати зручність користувачу. Ергономічну прогумовану ручку легко утримувати навіть в рукавицях. Вона прокручується довкола осі та служить для газування. Силу прокручування можна відрегулювати та зафіксувати в потрібному положенні. Це можливо завдяки ексцентрику із зажимом.
На головному блоці також є важлива опція — чека безпеки. Це шнурок, який кріпиться до мотора однією стороною та до руки чи одягу власника — іншою. У разі випадання за борт (наприклад, зіткнення з підводними перешкодами чи ривку човна) чека від’єднується, а мотор вимикається.
Режим руху легко змінити за допомогою перемикання передач. Важіль перемикання досить великий та розміщений «під рукою». В конструкції мотора передбачено три режима руху — F, N, R (вперед, нейтральна, реверс). Запустити мотор можливо тільки на нейтральній. Так ви уникнете несподіваного «ривка».
Зміна курсу руху (повертання вправо-вліво) має певну особливість. Жорсткість повертання можна змінити, щоб полегшити маневрування, або ж зафіксувати напрям. Для цього достатньо використати спеціальний затискач на дейдвуді під корпусом.
Регулювання диферента мотора дозволяє покращувати його продуктивність в будь-яких умовах подорожі. В Parsun T15BMS цю функцію виконує надійна трим-система із декількома фіксованими положеннями. Окремо додано механізм встановлення приладу піднятим із води. Це особливо важливо у разі проходження мілини та при тривалих зупинках.
Окремої уваги заслуговує система охолодження та контролю температури механізму. В даному моторі використана один з найефективніших варіантів — водяний. Серед її переваг:
Підводна частина мотора Парсун Т15БМС також має свої особливості та захищена від впливу зовнішніх факторів. На антикавітаційній пластині знаходиться анод. Він руйнується першим при окисленні та подовжує термін використання всіх інших складових частин конструкції.
Гвинт виготовлений із «морського» алюмінію, тому практично не ржавіє, а гумовий демпфер пом’якшує удари при зіткненні.
Інтернет-магазин Лодка5 пропонує двотактний човновий мотор Parsun T15BMS за розумною ціною. Також у нас ви можете отримати:
Купуючи цей мотор ви отримуєте потужний та якісний прилад, який ви гідно оціните під час відпочинку.
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | двотактний |
Потужність (к.с.) | 15 |
Потужність (кВт) | 11 |
Робочий об'єм (см куб.) | 246 |
Кількість циліндрів (шт) | 2 |
Тип рульового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | CDI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 4500-5500 |
Оберти на холостому ходу (об/хв) | 700-800 |
Система змазки | попереднє змішування |
Тип паливного бака | зовнішній |
Ємність паливного бака (л) | 24 |
Максимальні витрати палива (л/год) | 5.2 |
Обсяг оливи в редукторі (мл) | 250 |
Передавальне число | 2.08:1 |
Генератор | немає |
Передачі | вперед-нейтраль-назад F-N-R |
Система вихлопу | через гвинт |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Рекомендована свічка запалювання | BPR7HS |
Співвідношення паливо:олива (режим після обкатки) | 50:1 |
Система підйому дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 381 |
Суха вага (кг) | 36 |
Гарантія (міс) | 36 |
62 336
59 040 грн
З цим товаром купують
62 336
59 040 грн
Замовити в 1 клік
Підписатися на розсилку
Замовити дзвінок
Дякуємо!
Ваш відгук відправлений на модерацію
Выберите опции
Заявка на звонок