Телефонуйте нам 7 днів з 8:00 до 22:00
Склад і виставкова зала у Києві
+38 097 514 08 88
Хочете, зателефонуємо Вам за 30 секунд?
0
0

Корзина

Ваша корзина порожня!

Наши телефоны

Телефонуйте нам 7 днів з 8:00 до 22:00
Склад і виставкова зала у Києві

2-тактний човновий мотор Suzuki

Suzuki DT 9.9 AS (Сузукі ДТ 9.9 АС) мотор для човна

Даний двигун для човна побудований на базі Suzuki DT 15 AS!
Купуючи у нас, Ви безкоштовно отримуєте збільшення потужності даного мотора (раздушку) до 15 к.с.

51013 грн

Фото мотора Suzuki DT 15 AS від Lodka5
ціна 2020 року
Suzuki DT 15 AS (Сузукі ДТ 15 АС) мотор для човна
Сузукі ДТ 15А С — один з небагатьох двотактних човнових двигунів в модельному ряду виробника. Японсь..

52 403

50012 грн

Suzuki DT 30 S (Сузукі ДТ 30 С) мотор для човна
Виробник Suzuki Marine став одним з перших, хто відмовився від двотактних моторів на користь чотирит..

79786 грн

Suzuki DT 30 RS (Сузукі ДТ 30 РС) мотор для човна
Сузукі ДТ30 РС — це двотактний човновий двигун з дистанційним керуванням. Тут хочеться звернути уваг..

89933 грн

Suzuki DT 40 WS мотор для човна
Suzuki DT-40WS - двотактний підвісний човновий мотор потужністю 40 к.с., оснащений двома циліндрами ..

96327 грн

Suzuki DT 40 WL мотор для човна
Suzuki DT-40WL - двотактний підвісний човновий мотор потужністю 40 л.с., оснащений двома циліндрами ..

98134 грн

Suzuki DT 40 WRS мотор для човна
Suzuki DT-40 WRS - двотактний підвісний човновий мотор потужністю 40 к.с., оснащений двома циліндрам..

110227 грн

Suzuki DT 40 WRL мотор для човна
Suzuki DT-40 WRL - двотактний підвісний човновий мотор потужністю 40 л.с., оснащений двома циліндрам..

111895 грн

Suzuki DT 30 ES (Сузукі ДТ 30 ЕС) мотор для човна
Сузукі ДТ 30Е С — один з небагатьох двотактних човнових двигунів японського бренду Suzuki Marine. Як..

Знято з виробництва

Якщо подивитися на модельний ряд човнових моторів Судзукі, то легко помітити, що 2-тактні моделі займають мізерну долю від загального числа. На кожних 4-5 чотиритактних доводитися тільки один двотактний двигун Suzuki. У чому причина? Причина в тому, що Suzuki Marine став одним з перших виробників водомоторної техніки, хто став відмовлятися від 2т моторів на користь 4т у зв'язку з екологічною ситуацією. Річ у тому, що двох тактний робочий цикл є досить недосконалою технологією. Такі двигуни витрачають багато палива, а вихлопи їх містять не перероблений бензин, що робить їх дуже токсичними. Чотиритактний робочий цикл позбавлений такого істотного недоліку. Тому виробник (і не лише Судзукі Марін) став переходити на 4т мотори. Але чому тоді повністю не припинив виробництво 2т двигунів для човнів? Це гарне питання.

Незважаючи на свої недоліки, 2-х тактні підвісні мотори для човнів мають свої переваги:

  • простота конструкції;
  • простота догляду, обслуговування, ремонту;
  • поширеність запасних частин і фахівців з ремонту і обслуговування, а також порівняно низька ціна і деталей, і послуг;
  • низька ціна самого 2-тактного мотора;
  • невелика вага;
  • просте транспортування.

Напевно, тому бренд не захотів прощатися з 2тактними ПЛМ Сузукі повністю. Проте, він спробував максимально удосконалити моделі, що залишилися, щоб залишити їм усі переваги, але максимально позбавитися від недоліків.

Модельний ряд двотактних моторів Suzuki

2м мотори представлені тільки в потужностях 15, 30 і 40 кінських сил. 15-сильна модель тільки одна — Suzuki DT 15 AS. Рекордно популярний мотор. Щоб розібратися в різноманітності, хай і невеликому, варто звернути увагу на маркування моделей. Воно можуть нам розповісти про багато що.

DT. Вказує на робочий цикл. У нашому випадку на двотактний ПЛМ Сузукі. T узята від англійського Two Stroke — два такти.

15, 30, 40. Потужність моделі в еквіваленті кінських сил — к.с. або h.p. (Horse Power).

A. Система Suzuki Lean Burn. Це технологія, яка дозволяє мотору працювати на збідненій паливній суміші. Це значно зменшує витрату пального, а також знижує токсичність вихлопних газів.

E. Наявність електричного старту. Варто сказати, що у двухтактників з електростартером є і ручна система пуску, в якості резервної.

R. Система дистанційного керування. У комплект включений спеціальний фірмовий командер — пульт ДУ.

W. Посилена модель для роботи у важких, екстремальних умовах, підвищених навантаженнях.

S. Короткий (чи стандартний) дейдвуд в 381 мм.

L. Подовжений до 508 мм вал.

Якщо порівнювати 2-тактні човнові мотори Suzuki з найближчими конкурентами, то ми можемо назвати їх легшими, технологічнішими, сучаснішими, якіснішими. Адже що вже там говорити, японський бренд Судзукі є гарантією якості.

Щоб купити дійсно якісний двотактний двигун Suzuki, приходьте в інтернет-магазин Lodka5. Ми є офіційним дилером продукції Судзукі в Україні. У Лодка5 ви зможете купити мотор з офіційною гарантією, повною комплектацією і повним пакетом документів. Ми також виконаємо обов'язковий передпродажний запуск не лише професійно, але і безкоштовно. Ця процедура потрібна для постановки техніки на гарантію. А ще ми доставимо ваш 2-тактний ПЛМ по всій Україні: Київ, Одеса, Харків, Дніпро, Чернігів, Черкаси, Львів, Миколаїв, Запоріжжя, Кропивницкий і будь-який інший. Купуйте мотор Сузукі у нас!

Дякуємо!

Ваш відгук відправлений на модерацію

Выберите опции